Čekanje ne mora biti negativno iskustvo
Prosječan čovjek provede i po nekoliko sati mjesečno u redovima frustrirajući se svaki puta ispočetka. Ovim rješenjem, osim mogućnosti planiranja, ljudi stječu pozitivnija iskustva zbog organiziranosti i transparentnosti cjelokupnog procesa od čekanja termina do konzumacije same usluge.
Preuzmite vaše vrijeme u svoje ruke
REDY rješava probleme čekanja dajući korisniku mogućnost da prati stanje, preuzme listić gdje god se nalazio ili rezervira željeni termin (datum i vrijeme) te ga obavijesti kada dolazi na red.
KAKO REDY FUNKCIONIRA?
Klijent preuzima redni broj na redomatu ili putem web aplikacije redy.to. Preuzimanjem rednog broja, klijent se prijavljuje u red čekanja te čeka da ga se prozove.
Klijent čeka prozivanje svog rednog broja u čekaonici prateći redoslijed prozivanja na ekranima ili van čekaonice prateći redoslijed prozivanja putem web aplikacije redy.to.
Šalterski djelatnici putem web aplikacije prate stanje u redovima čekanja po uslugama te prozivaju klijente (sustav automatizmom određuje sljedećeg klijenta prema prioritetima i redu dolaska).
U trenutku prozivanja klijenta prikazuje se oznaka prozvanogrednog broja na LED pokazivačima i/ili TV-ima te prima obavijest putem web aplikacije redy.to.
Rukovodeće osoblje može uživo pratiti stanje u čekaonici te pregledavati arhivirane podatke. Upravljanje radom, prozivanjem i uslugama vrši se putem centralne web aplikacije.