Najam

Ekosustav optimiziran za budućnost

REDY umrežava čekaonice kako bi se kroz jedinstveno rješenje krajnjim korisnicima (neovisno o lokaciji) pružila jednaka, kvalitetna i pravovremena informacija i usluga.


WEB aplikacija

Jednostavno i centralizirano rješenje primjenjivo u većini čekaonica

Nadzor

Praćenje kroz grafički i tablični prikaz ključnih pokazatelja rada i svih relevantnih parametara o statusu čekaonica

Upravljanje

Korisnički orijentirana administracijska (postavljanje radnog vremena, termini rezervacija, prioriteti, dr.)

Informiranost

Pregled statusa u redu čekanja/slobodnih termina i prije preuzimanja rednog broja

Bez gužve

Omogućava čekanje u redu “iz daljine”, trenutno informiranje putem obavijesti kada se dođe na red

Prozivanje

Automatizirano i transparentno prozivanje po redu preuzimanja rednog broja ili rezervaciji

image

Štedite vaše vrijeme i vrijeme svojih klijenata

REDY je softverska platforma za upravljanje i nadzor redovima čekanja osmišljena kako bi se smanjili redovi čekanja i poboljšala kvaliteta i brzina pružanja usluge vašim klijentima.

  • Štedi vrijeme
  • Automatiziran proces upravljanja redovima čekanja
  • Mogućnost integracije s drugim sustavima
  • Dostupno bilo kada i od bilo kuda
image

Možemo li bez prostorija za čekanje ?

Možemo! Kontaktirajte nas i isprbajte REDY, naš prodajni predstavnik će u suradnji s vama i vašim timom predložiti i pustiti u rad željene funkcionalnosti uz besplatan probni rad u trajanju jednog mjeseca nakon kojeg možete prekinuti koristiti REDY bez ikakvih troškova. 

Cijena usluge REDY ovisi o željenim funkcionalnostima i prosječnom broju korisnika (krajnji korisnici/vaši kljenti). Za konkretnu ponudu, kontaktirajte nas te će mo vam izraditi ponudu prilagođenu vašim stvarnim potebama na osnovu jednostavnog upitnik.

Neke od funkcionalnosti:

  • Postojanje Fizičke opreme (djelitelj listića, pokazivači, oglasni ekrani, šalteri, i dr.)
  • Preuzimanje rrednih brojeva na daljinu
  • Rezervacija Termina Nekoliko Dana Unaprijed
  • Trijaža na osnovu odabrane usluge
  • Helpdesk / Održavanje na lokaciji korisnika
  • Napredno automatizirano izvješćavanje
  • Prioriteti prema usluzi/šalteru/djealtniku
  • Notifikacije na eMail/Slack